FAQ

Veel gestelde vragen

Heb je een vraag en kun je het antwoord hier niet vinden? Mail dan naar info@youvegotnailed.nl dan doen we ons best om zo snel mogelijk het antwoord voor je te vinden.


Levertijd

Is je bestelling op werkdagen voor 15.00 binnen en betaald, dan gaan wij dezelfde dag nog naar de post. 
Wijzigingen melden wij altijd op de welkomstpagina.


Verzendkosten

Bestel je voor € 10,- of meer maak dan gebruik van 10% korting met de code: YGN

Nederland:  Brievenbuspakje € 4,15 / Pakket €6,95 (gratis verzenden vanaf € 35,-)
Belgie: Pakket €11,50 (het is bij wet niet toegestaan om goederen als briefpost te verzenden, ook niet als ze in een envelop passen)

Wij verzenden altijd met PostNL. Afhalen is helaas niet mogelijk. 


Waarom zijn de verzendkosten zo hoog?

Verzendkosten bereken ik niet door in de prijzen van mijn artikelen. Verzenden is niet gratis, het is een grote kostenpost voor webshops. Sommige webshops kiezen ervoor om de prijs van hun artikelen te verhogen, zodat ze vervolgens 'gratis' verzenden aan kunnen bieden. Ik kies ervoor om dat niet te doen. YouveGotNailed hanteert altijd eerlijke prijzen en bereken de verzendkosten apart. 

Bestel je voor € 10,- of meer maak dan gebruik van 10% korting met de code: YGN


Betalen

Je kunt bij ons gemakkelijk betalen via:
• iDeal
• Paypal
• Zelf overboeken


 

 

 

 

Achteraf betalen via Klarna
Met Achteraf betalen sturen wij je bestelling meteen naar je toe en hoef je pas te betalen zodra je de producten hebt ontvangen. Op deze manier weet je zeker waar je voor betaalt en betaal je alleen voor de producten die je daadwerkelijk houdt. Achteraf betalen verloopt via onze partner Klarna. Klarna stuurt een factuur per e-mail, zodra de bestelling is verzonden.

Hoe betaal ik m’n aankoop? 
De handigste en eenvoudigste manier om je aankoop te betalen is door in te loggen in de Klarna App en te betalen met één klik (‘Betaal nu’) of met iDEAL. Wil je betalen via een bankoverschrijving, dan kan dat natuurlijk ook. De betalingsgegevens vind je in de app en in de e-mail die je hebt ontvangen met het betaaloverzicht.

Wanneer dien je te betalen?
Na ontvangst van het product ontvang je de factuur van Klarna per e-mail, dit kan enkele dagen duren. Deze factuur dient binnen de betaaltermijn van 14 dagen te worden betaald. De factuur die je bij de orderbevestiging hebt ontvangen, is voor je eigen administratie, hier hoef je verder niets mee te doen. De betalingsgegevens van Klarna zijn terug te vinden op de factuur die door Klarna wordt verzonden.

Heb je vragen over de betaling via Klarna?
Neem dan contact op met de klantenservice van Klarna of download de MyKlarna app. Je logt makkelijk in met het e-mailadres dat bij de bestelling hoort. Je kunt Klarna ook bereiken via: 020 – 80 82 852.
 

Je vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vind je hier. Je persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.


Retourneren

Een bestelling ontvangen die niet helemaal naar wens is is natuurlijk nooit leuk! Maar retourneren kost jou (en ons) veel geld. Denk daarom altijd even na of je je bestelling echt wilt doen. 

Retour zenden mag binnen 14 dagen na ontvangst. Graag ontvangen wij voordat je iets terugstuurt melding van de retourzending via e-mail met daarin de reden en het ordernummer. Je betaalt voor het terugsturen zelf de verzendkosten naar ons. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
 

Snelle feitjes

Wij verzenden met PostNL:

Door de overheidsmaatregelen tegen het corona/virus is het drukker dan normaal bij PostNL. Graag rekening houden met een langere levertijd​.

Nederland
Brievenbuspakje € 4,15 incl. track en trace
Pakket € 6,99 incl. track en trace

Geen verzendkosten bij een bedrag vanaf € 35,-

Bestel je voor € 10,- of meer maak dan gebruik van 10% korting met de code: YGN

Afhalen is helaas niet mogelijk. 

België
Pakket € 11,50 incl. track en trace

Levertijd: 
Heb je maandag t/m vrijdag voor 15:00 uur besteld en betaald? Dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden. 

Kijk voor wijzigingen altijd op de welkomstpagina.

Betaalwijze:

Ideal 
PayPal
Zelf overboeken

Kies je voor zelf overboeken? Betaal dan binnen 3 dagen anders wordt de bestelling geannuleerd

Indien je hebt gekozen voor een uitgestelde PayPal betaling, dan wordt je bestelling verzonden zodra het bedrag is ontvangen. Dit duurt 6 tot 10 dagen.



 

Gastenboek

  • 03-11-2020 - Dank je wel, Lydia, de snelle levering. En wat een...  lees meer
  • 28-10-2020 - Superleuk ingepakt, prachtige producten. Leuke confetti dacht ik... helaas was...  lees meer
  • 16-02-2020 - Super leuk en netjes opgestuurd, mooie producten en leuke cadeautjes!...  lees meer
Plaats een bericht

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2015 - 2020 YouveGotNailed | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel